Cum începi o afacere cu produse cosmetice online

Frumusețea și standardele ei fac parte din natura umană încă din cele mai vechi timpuri. Piața de produse cosmetice engross a fost întotdeauna într-o continuă mișcare.

Pentru fiecare generație în parte, cosmeticele și parfumurile au semnificația lor. Orice femeie a așteptat finalul pandemiei ca să își achiziționeze rujurile preferate. Industria frumuseții este în continuă evoluție, iar dacă vrei să începi o afacere în domeniu, oricând este momentul, mai ales că acum poți vinde simplu și rapid online.

Ți-am pregătit câțiva pași de care să ții cont dacă ai o astfel de idee.

Nevoile de pe piață

Cel mai relevant pas, și primul, ar trebui să fie cercetarea și înțelegerea tendințelor pieței. Ai varianta să îți iei un consultant care să te ajute pe partea asta sau te ocupi singur: să citești statistici, articole de specialitate, să urmărești site-uri de profil, să participi la târguri și expoziții. Este una dintre cele mai consumatoare de timp activități, dar care este esențială pentru începerea oricărei afaceri.

Alege-ți nișa

Te poți gândi cui anume vrei să te adresezi, care sunt publicurile tale țintă. Poți alege consumatorii de vârsta a doua sau poate persoanele cu pielea sensibilă cărora să le oferi doar produse din ingrediente naturale. Poți să optezi pentru ambele variante sau pentu o varietate mai mare de clienți. Aici este necesară o altă cercetare de piață ca să identifici produsul cheie și nișa pe care ți-o dorești.

Planul de afaceri

Nimic nu poate funcționa fără un plan bine stabilit. Există acum cursuri de antreprenoriat care te învață foarte clar cum să faci un plan de afaceri și să fii certificat în acest domeniu. Cele mai importante elemente de luat în considerare ar fi:

  • Misiune și scop
  • Consumatorii țintă
  • Buget
  • Analiza competitorilor
  • Strategie de marketing
  • Brandul

Ca să impresionezi și să atragi atenția posibililor viitori consumatori, ai nevoie de un brand puternic, de o strategie de brand. Un logo pentru început care să reprezinte marca ta, o strategie de comunicare a bradului, culorile pe care urmează să le folosești și stilul de comunicare pe care îl alegi. Poți lucra cu o agenție de publicitate, dacă ai buget sau poți căuta un creativ care să te ajute.

Alegerea furnizorului de produse

Îți dorești calitate și prețuri accesibile ca să nu depășești bugetul pe care îl ai. La fel ca la primele două idei, ai nevoie de un studiu de piață, doar că de această dată totul este mai simplu.

Când cauți un furnizor mai ai de luat în considerare și felul în care depozitează marfa, modalitatea de livrare, profesionalismul și punctualitatea. Ideal ar fi să te orientezi către un furnizor din zona de acțiune, chiar dacă livrezi în toată țara și dincolo de granițe.

Astfel de furnizori pot fi găsiți online, dar și la expozițiile de profil. În zilele noastre firmele se pot verifica foarte ușor, iar dacă vrei să funcționezi în industria aceasta, sigur poți lua feedback de la alți clienți de engross ca și tine.

Strategia de marketing și de vânzări

Ultima, dar nu cea din urmă, este strategia de marketing și de vânzări. Ia în calcul toate canalele online posibile, de la social media la newsletter. Pune-te la punct cu legislația în domeniu prin intermediu unui consultant. Alege-ți și implementează metodele de plată pe site, fă-ți o bază de date cu ajutorul campaniilor creative. Dacă nu ești potrivit să faci asta, poți oricând apela la o agenție sau la un consultant. Nu uit că poți oricând să faci influencer marketing și să apelezi la serviciile unor influenceri ca să îți promovezi site-ul și produsele. De asemenea, poți să te listezi și pe market-places, care sunt platforme foarte în tendințe în această perioadă.
Indiferent ce alegi să faci, important este să ai un punct de plecare și să ai curajul să începi în forță. Niciodată nu va fi perfect, însă, dacă vei crede în visul tău, vei reuși.

RoC

RoC revoluționează îngrijirea pielii de mai bine de 60 de ani, cu o istorie de descoperiri bogată, printre ele numărându-se prima cremă de protectie solară SPF care previne proactiv semnele de îmbătrânire și prima metoda de stabilizare a retinolului.

Prin combinarea retinolului cu diverse ingrediente precum vitamina E și folosind ambalaje inovatoare, RoC a făcut posibila utilizarea acestui râvnit produs, care până și astăzi rămâne una dintre cele mai bune și populare arme împotriva efectelor imbătrânirii pielii.

HISTOIRES DE PARFUMS

Histoires de Parfums se traduce prin pasiune, romantism și frumusețe.

Filosofia brand-ului se învârte în lumea parfumurilor de lux și a creativității.

Histoires de Parfums este o bibliotecă olfactivă ce spune poveștile unor personaje foarte diferite: iubitori de poezie și muzică, oameni celebri, misticism. Unica regula a creațiilor acestei case este inspirația Gerald Ghislain, a dat viață poveștilor și le-a transformat în parfumuri. Gerald a fondat Histoires de Parfums în 2000 și a creat o colecție de parfumuri rare și delicate: aceste parfumuri sunt bogate în temperament și sunt atât de romantice!

Când creează parfumurile, Gerald interpreteazî într-un mod nou familiile olfactive clasice, incluzând o componentă neașteptată, pentru a obține o colecție originală și surprinzătoare.

Parfumurile au un traseu lung, adânc temperat, note dense și sunt extrem de senzuale.

MAKEUP REVOLUTION

Distribuitor Makeup Revolution London Romania

Makeup Revolution există pentru a dezvolta frumusețea incredibilă pentru toată lumea, oferind o gamă de noi ingrediente, tehnologii și formulări, accesibile pentru toată lumea. Scopul brand-ului este să dărâme barierele care îi împiedica pe oameni să se bucure de frumusețe, fie el prețul, gama de nuanțe sau accesibilitatea.

Susținând incluziunea și diversitatea încă din prima zi, Makeup Revolution are multe premiere din industria frumuseții în portofoliu, cum ar fi adesea lansarea celor mai mari game de nuanță, dar și colaborarea cu prima personalitate masculină.